GYIK
Gyakori kérdések (GY.I.K)
- Rendelés / Vásárlás
- Hogy tudom megvenni a terméket?
Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésedet, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehetőséged van vásárolni.
- Válaszd ki kínálatunkból az Neked tetsző terméket/termékeket
- Helyezd a kosárba, a kosár gombra kattintva
- Ellenőrizd a kosár tartalmát
- Kattints a pénztárra, és add meg számlázási és szállítási adataidat
- Válassz átvételi és fizetési módot
- Megrendelésedet az „Elküldöm a rendelésem” gombbal tudod véglegesíteni
- Milyen fizetési módok közül tudok választani?
A következő módokon tudsz fizetni:
- Bankkártyával az OTP Bank biztonságos online kártyás fizetési rendszerén keresztül
- Banki átutalással a OTP bank:11743002-21166837-00000000 számlaszámra
- Készpénzzel, átvételi pontjainkon (Kaposvár, Fő utca 28. Dóra virágüzlet, Kaposvár, Kossuth L. u. 2. Hungartradíció Kft., Budapest, XVII. Baross u. 37. Molnár Tüzép) történő személyes átvétel esetén
- Utánvéttel, házhoz szállítás esetén
- Ha megrendelek egy terméket hány napig tudom személyesen átvenni?
Rendelésedet előre leegyeztetve, a termék szállítását követően, 3 munkanapon belül tudod személyesen átvenni.
- Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, de a regisztrálás számos előnnyel jár.
- Több szállítási cím megadása
- Rendelések nyomon követése
- Letölthető tartalmakhoz való hozzáférés
- Gyors vásárlás
- Hűségprogram
- Egyedi kedvezmények
- Nem raktáron lévő termékre tudok-e rendelést leadni?
Igen, amennyiben a termék „Előrendelhető” státuszban van.
- Nem tetszik a termék, visszaadják a pénzt?
Igen. Minden termékünkre 14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk, amennyiben visszajuttatod hozzánk a készüléket, eredeti állapotában, és csomagolásában. Mielőtt vissza küldenéd, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal.
- Garancia / Szerviz
- Magyarországi garancia vonatkozik a készülékekre?
Igen, gyártói garancia a törvényi előírások szerint.
- Hány hónap garanciát nyújtanak a készülékekre?
12/24 hónap teljes körű gyári garancia vonatkozik a készülékekre
- Mit csináljak, hogyha elromlik a készülékem?
Lépj velünk kapcsolatba, és segítünk! Amennyiben telefonon keresztül nem sikerül elhárítani az problémát, a készüléket juttasd el bármely hivatalos márka-szervizpontra (előzetes telefonos egyeztetés ebben az esetben is javasolt).
- Hogyan tudom szervizelésre leadni a készüléket?
Előzetes egyeztetés követően, postai úton.
- Milyen esetben nem érvényesíthetem a garanciát?
Garanciavesztéssel jár, ha a meghibásodást nem rendeltetésszerű használat, ismeretlen forrásból származó szoftver okozza, illetve az bizonyíthatóan a felhasználó hibájából történik.
- Garancia időn túl is szervizelik a készüléket?
Időn túli garancia esetében szívesen segítünk, hogy a megfelelő szerviz partnerrel összekössünk
- Szervizeltek-e nem nálatok vásárolt készüléket?
Nem, csak a nálunk vásárolt készülékeket javíttatjuk.
- Adtok-e telefonos segítséget a telefon használatával kapcsolatban?
Igen, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére
- Szállítás átvétel
- Az ország egész területén díjmentesen szállítotok?
Igen, amennyiben rendelésed eléri az 70.000 forintos értékhatárt.
- Hogyan tudom átvenni a terméket?
Az alábbi lehetőségek közül választhatsz:
- Személyes átvétel. Cím: Kaposvár, Fő utca 28. Dóra virágüzlet, Kaposvár, Kossuth L. u. 2. Hungartradíció Kft., Budapest, XVII. Baross u. 37. Molnár Tüzép
- Házhozszállítás szerződött szállítói partneren keresztül
- Az Hozzád legközelebb eső MPL futárszolgálati ponton (MPL csomagautómaták, MOL-COOP csomagpontok, Postahivatalok)
- Mennyi a házhozszállítási idő?
A szállítás idejéről előre tájékoztatunk, alapesetben 48/72 óra.
- Át tudom-e venni Pick-Pack ponton a terméket?
Az ország egész területén, a kiválasztott MPL postapont bármelyikén átvehetőek.
Az MPL postapontok listáját itt találod. ( https://www.posta.hu/postapont )
- Kapok értesítést a kiszállítás menetéről?
Rendelésed állapotáról visszajelzést küldünk
- Ügyfélszolgálat
- Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségeken áll rendelkezésedre:
- Email: info@artmobill.hu
- Telefon: +36202972046 Hétfőtől-péntekig: 9-18 óráig
- Skype: artmobil.webshop
- Facebook: https://www.facebook.com/artmobilwebshop/
- Leadtam egy rendelést, tudom módosítani?
Igen, de telefonos egyeztetés szükséges
- Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?
Van, 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz.
- Termékekkel kapcsolatos kérdések
- Az általatok forgalmazott összes készülék kártyafüggetlen?
Igen, valamennyi magyarországi szolgáltató hálózatán működőképesek. Jellemzően két SIM kártyás mobil telefon termékek, amelyek így többlet felhasználói előnnyel használhatók. Dual SIM jellemzően a csomagoláson a megnevezés.