Az Artmobil.hu a weboldalán cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Amennyiben Ön folytatja a böngészést weboldalunkon, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A részletekért kattints ide.

 

Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Garanciális feltételek és szerviz folyamat

Általános vállalási feltételek

A termék visszaküldésekor kérjük csatolni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

14 napos visszavásárlási garancia


Az artmobil.hu az interneten történő vásárlás napjától számítva 14 napos visszavásárlási garanciát biztosít a törvényi előírásoknak megfelelően minden ügyfelének. A visszavásárlás feltétele, hogy a terméket sértetlen csomagolásában, gyári tartozékaival együtt, a hozzá tartozó eredeti számlával küldd vissza címünkre. A vételárat a Hungartradíció Kft. (számlakibocsájtó) banki átutalással fizeti vissza.

Bővebb információt az ÁSZF erre vonatkozó része tartalmazza.

Teljes körű garancia feltételei

Az artmobil.hu által értékesített, illetve partnerein keresztül vásárolt termékekre 1 év, 2 év illetve 3 év jótállást biztosítunk az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően. Termék meghibásodása esetén a gyártók, ill. forgalmazók szerződött szervizpartnerei, garanciális időn belül, annak beérkezésével, megállapítják a hiba eredetét, és annak javítását haladéktalanul megkezdik. A szervizpartnerek minden esetben törekszenek arra, hogy a javításra leadott készülékek, a szervizbe érkezéstől számítva, a lehető legrövidebb határidővel, megjavított állapotban visszakerüljenek a felhasználóhoz.

Minden termék esetében a jótállási jegyen feltüntetett szerviz partnerhez a felhasználó közvetlen úton is eljuttathatja a hibás készüléket, -jótállási jeggyel, vagy számla másolattal bizonyítva a vásárlás helyét és idejét.

A meghibásodott terméket garanciális időn belül térítésmentesen javítják. A garancia az alábbi esetekben nem érvényesíthető:

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, nem rendeltetésszerű használat, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás esetén.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat esetén. (Kivéve az IP minősítéssel ellátott készülékek, de azok esetében is az IP védettség alapján)
  • Saját kezűleg vagy nem hivatalos márkaszervizben végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás esetén.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás esetén.
  • Természetes elhasználódás esetekor.