Garancia
Garanciális feltételek és szerviz folyamat
Általános vállalási feltételek
A termék visszaküldésekor kérjük csatolni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.
14 napos visszavásárlási garancia
Az artmobil.hu az interneten történő vásárlás napjától számítva 14 napos visszavásárlási garanciát biztosít a törvényi előírásoknak megfelelően minden ügyfelének. A visszavásárlás feltétele, hogy a terméket sértetlen csomagolásában, gyári tartozékaival együtt, a hozzá tartozó eredeti számlával küldd vissza címünkre. A vételárat a Hungartradíció Kft. (számlakibocsájtó) banki átutalással fizeti vissza.
Bővebb információt az ÁSZF erre vonatkozó része tartalmazza.
Teljes körű garancia feltételei
Az artmobil.hu által értékesített, illetve partnerein keresztül vásárolt termékekre 1 év, 2 év illetve 3 év jótállást biztosítunk az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően. Termék meghibásodása esetén a gyártók, ill. forgalmazók szerződött szervizpartnerei, garanciális időn belül, annak beérkezésével, megállapítják a hiba eredetét, és annak javítását haladéktalanul megkezdik. A szervizpartnerek minden esetben törekszenek arra, hogy a javításra leadott készülékek, a szervizbe érkezéstől számítva, a lehető legrövidebb határidővel, megjavított állapotban visszakerüljenek a felhasználóhoz.
Minden termék esetében a jótállási jegyen feltüntetett szerviz partnerhez a felhasználó közvetlen úton is eljuttathatja a hibás készüléket, -jótállási jeggyel, vagy számla másolattal bizonyítva a vásárlás helyét és idejét.
A meghibásodott terméket garanciális időn belül térítésmentesen javítják. A garancia az alábbi esetekben nem érvényesíthető:
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, nem rendeltetésszerű használat, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás esetén.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat esetén. (Kivéve az IP minősítéssel ellátott készülékek, de azok esetében is az IP védettség alapján)
- Saját kezűleg vagy nem hivatalos márkaszervizben végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás esetén.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás esetén.
- Természetes elhasználódás esetekor.